Tuesday, September 10, 2013

خیلی تنهام دوست دختر میخوام

سلام
من تمایل به آشنائی با یه خانم برای دوستی وسکس قوی دارم ،سکس و دوستی از روی احساس محبت چون واقعا تنهام و نیاز به یه رابطه منطقی و پر احساس دارم در ضمن از کلک و حقه بازی بدم میاد تو رابطه با من میتونید امتحان کنید
خیلی داغم و از نظر سکس خیلی ماهرانه میتونم طرفمو ارضا کنم تو سکس هم برای لذت بردن طرف مقابلن در حد عرف از هیچ کاری کوتاهی نمیکنم

مهدی هستم 35 سال سنمه تهران زندگی میکنم،نارمک (شرق تهران)
متاهلم دلیل اینکه دنبال دوست میگردم هم اجازه بدین وقتی بیشتر آشنا شدیم میگم ولی همینقدر میگم که آدم هرزه ای نیستم و دنیال تنوع طلبی هم نیستم
در ضمن متاهل یا مجرد بودن برام اهمیت نداره مهم اینه که همدیگه رو بفهیم این رابطه صرفا یه دوستیه سالم وکامل ، دو طرفه و با احترام به حقوق و شخصیت و خواسته های هر دو طرفه
اگه خانمی هست که تمایل به آشنائی با من داره لطف کنه خصوصی پیام بده یا تو یاهو پیام بذاره
m_shahvat5229@yahoo.com

No comments:

Post a Comment