Tuesday, September 10, 2013

دخترای که ویچت دارن بیان ممنون

سلام دوستان
من تصمیم گرفتم به کمک شما دوستان تو مسنجر wechat
چتروم ایجاد کنم یه فضا صمیمانه

دختر و پسر میخوام باهم باشیم و حال کنیم
کلا چتروم رو خودم مدیریت میکنم بزودی هم ایجاد میکنم

این تایپک رو زدم تا همه بریم تو چتروم حال کنیم
همه که نامحدودی بهر حال این مسنجرwechat
عالیه
هم میتونیین پست بزارین لایک کنیین هم چت کنیین و تلفنی رایگان گپ بزننین
بدون اینکه دخترا به پسرا شماره بدن میتونن از طریق بیسیم برنامه ارتباط برقرار کنن
و راحت گپ بزنن
هرکی موافقه
آیدی منو اد کنه و کسانی که موافق نیستن تو خصوصی آیدیشونو بفرستن

نکته : مسنجر ویچت تو گول است هم واسهpcهم موبایل

آیدی خودم تو ویچت rahimgorgin
اسممو سرچ کنیین پیدا میشم

کسانی که جهت همکاری دارین کاربرا رو جم کنیین و فضا چتروم رو تو مسنجر ویچت تجربه کنیین

منتظر حضورتون هستم

دخترا دست بکار شین

پسرا هم همین طور

الان کاربرای زیادی بازدید میکنن فقط خواهش میکنم کسانی که نمیخوان حضور داشته باشن حداقل
نظر بزارن
ممنون میشم

چت روم ایجاد شده دخترا فقط آیدیمو اد کنیین خدایی میگم من خودم دنبال دختر نیستم این چت رومم فقط بخاطر شما بچهاست

هم چت تصویری،هم صوتی،هم تایپ کردن خدایی برنامش عالیه
پشیمون نمیشین
فقط منتظر ادتونم

No comments:

Post a Comment